ВСЕ КОММЕНТАРИИ ОТ ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ 1
Необходимо регулировать обороты вентилятора печки в автомобиле. То есть включить данный регулятор в разрыв плюсового провода. Такая схема включения возможна?
ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ
Добрий день.
Опір вказано в холодному стані.
Доброго дня.
А де можна глянути на його креслення? Ніде не можу знайти.
Дякую.
Склеїв кришку дихлоретаном. Тримається чудово. Покупкою задоволений!
При подключении этих индикаторов нужно учитывать, что в даташите указано падение напряжения 3.1 вольта для ОДНОГО светодиода (их в каждом сегменте по 2, исключая десятичную точку). То есть, чтобы сегмент хорошо светился, на нем должно падать примерно 6 вольт при токе 20 мА.
Навряд чи я зможу аргументовано відповісти на Ваше запитання. Обидва мастила близькі за характеристиками. Так, 545 за параметрами трохи вище, але чи виявиться ця перевага у Вашому випадку - я не знаю. Це можна визначити лише експериментальним шляхом.
Добрий день.
Висота 41мм, стару версію документа замінено на правильну нову.
В цьому випадку так, бо стоять в пультах одинакові мікросхеми SCT2260 з можливістю конфігурації.
Добридень! Не зможу відповісти Ваше запитання, т.к. нам ніколи не доводилося розбирати ці термометри (просто не було цього приводу). Але можу припустити, що конструкція не дуже розташована до переробки.
У розріз тільки плюсового проводу не запрацює, потрібно ще мінус під'єднувати до модуля.
„У розріз тільки плюсового проводу не запрацює, потрібно ще мінус під'єднувати до модуля.“
—— Денис , 4 час. назад
Я может не коректно сформулировал вопрос. Минус будет конечно подключен, а регулятор нужно подключить в разрыв плюсового проводника. Просто в автомобиле вентилятор печки к массе (минус) жестко подключен. Т.е. не закорочены ли минусы внутри данного регулятора?